Kalendarz
| pn |
wt |
sr |
cz |
pt |
so |
nd |
|
31 |
01 |
02 |
03
|
04 |
05 |
06 |
|
07 |
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
|
28 |
29 |
30 |
31 |
01 |
02 |
03 |
Archiwum 03 stycznia 2008
No i już nie ma mnie w szkole :) ekstra, jutro mam na 9 rano :D A dzisiaj zaliczyłem Infe, przyrodę, polaka i matme. Miałbym jeswzcze 2 w-f ale dyro nie mógł dzisiaj mieć z nami lekcji, nie wiem dlaczego. zanim był jeszcze dyrektorem w mojej małej szkole był w-f-istą, ale dyrektorka zrezygnowała, a jako że on był zastęcą i jedynym kandydatem na dyrcia został przyjęty :0 No pewnie musiał coś tam przejść zanim został dyrem :D